Friday, December 5, 2008

我跟別人不太一樣的地方

除了不太大方、沒什麼自信又孤僻

我跟別人不太一樣的地方--
不太會抱怨生活周遭的事情(連對阿咪先生也不例外)
看似好像enjoy自己的生活?!

有人對我不太好...我也不太會去說
獨自解決 (kill the guy)
我不太喜歡誰....順口到是會提醒朋友
但是我會說那是我自己太小氣了

想想,我想我該要對自己驕傲...
不過我還是很會靠凹 我不要上班 不要上課 我想睡覺
不過這都是出自不太大方、沒什麼自信又孤僻所導致的

所以 我也有個小人的地方
當有同伴在跟我對於目前環境的不滿時
我內心的嘴角彎彎起來,終於不用這麼死ㄍㄧㄣ著
My life is perfect. Actually nothing is perfect.

所以,越大越長智慧嗎?
想想我最不想回想的大學生活,
那段日子成就現在這種不近人性的優點,
其實應該是在那時候認識一堆道行比我高深的人吧,
免不得都要逼自己都要學習強壯起來..

2 comments:

Anonymous said...

HIhi Mars,

I am monica la...I envy your advantage that is you will not complain everything around you. I have to learn this point because I will feel very very happy...Don't complain , just keep going forward. ^^

how is your life now?
I miss y...

mars sun said...

monica , you are so innocent that I love you so much.

Your dream will come true because you always keep up with what you want.

I'm proud of you!!!


I am doing a translation case,
and then I get a headache.
kidding...kidding
I will finish this horrible case

Plurk