Thursday, April 23, 2009

最近有關心理測驗的

最近開始留意我的facebook

發覺雖然我是個極少與人互動的悶ㄎㄚ
但是超愛去偷窺人的
偷偷心裡關心別人...哈

後來
發現我一個朋友,自覺倆個性超像
加上同一天生,總是心心相惜去偷偷看他的facebook

facebook上顯示他作了個心理測驗的結果
一開始我沒留意,後來閒晃閒晃後想說也來作吧,當練英文
(囧.....英文....好久沒練習了)

半猜半懂地做完
發現結果超准耶...原來心理測驗不分國籍阿...

心理測驗顯示我內在國籍是瑞士人耶~~
好cool喔 說不定我曾經是勞力士的工匠
更cool的是我偷窺的對象跟我同國耶 哈哈
再來給他相惜一次....

以下,心理測驗結果
Jo-Hsuan completed the quiz "THE INNER NATIONALITY QUIZ: WHAT ARE YOU REALLY?" with the result You are Swedish. .

You are friendly, gentle, and modest, with a good heart and a lusty nature. You laugh easily, have a well-developed sense of irony, and tend to understand people intuitively. You are interested in new people, but will always maintain notions of insider vs. outsider, and this will lead you to commit to a group of friends and lovers who will be with you your entire life. If you have a weakness it's your timidity -- you feel pressure to remain 'lagom' -- on an even par with others. But this is also your strength. .

大家一起來玩facebook 吧~ 哈哈很有趣喔! 是最夯流行耶

1 comment:

Min said...

haha, I did my quiz after I read this. I was a german....haha

Plurk